Hemma kväll

Har varit till skolhälso vårdaren idag och visat upp min rygg, enligt henne skall jag försöka att inte träna nå på 2 veckor vila min rygg, smörja voltaren och äta en kur Burana. Låter inte precis som nånting lyxigt de, tror ja kommer gå in i väggen om ja inte ska få träna:/  Dessutom så har vi volly turnering på onsdag, så nu är det bara att föröka käka en massa piller för att försöka klara av att spela på onsdag, jag skall äta en massa medicin jag som annars inte äter medicin GAHHHH!


Har idag vari på café med girlsen och tröst shoppat med mamma, kan visa senare vad jag har shoppat :)) 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: N

Postat av: Niina

Att tröstshoppa hjälper allti ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback