Inlägg

Måste bara kasta in ett snabbt blogg inlägg här nu! Har haft en stressig helg, med vasa & fest, dansteater uppvisningar, Idol live konsert, och en hel del tid med underbara personer<3 Och de senaste 2 timmarna har jag stress skrivit två hälsa uppsatser, som skall in lämnas om 4 minuter via nätet... Sitter med typ 5 par ylle strumpor på mig just nu och dricker min tredje kopp té för ikväll för att försöka få lite värme i kroppen efetr att ha stått och köat till idol konserten, tror int de hjälper med något annat än att krypa under tecket nu. Får berätta och lägga upp mera bilder från helgen en annan gång 8)

Gonattt mina bloggläsare <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback