Måndag

Här är lite bilder från senaste vecka, har inte hunnit lägga in dem innan nu! 8)

(fin fina flickor i bussen på väg till vasa i fredags)

(Alina& Milja. Caroline& Jag. Min lilla syster och hennes gäng. Mitt idol sällskap, shit vad vi är bra på att skrika (Y))




(Elin & Daniel)


(Daniel :D)

(Elin & Minna)

(Linnea, Geir, olle & Weise)

(Min favorit trio, bättre kan det inte bli <3)

("All I need is you"!)

Och här är vad jag har shoppat under senaste vecka: Väska Kapphal, halsduk och silver-diamant örhängen köpte jag under en smyckes party grejj vid min grannes! Märket heter Bang tror jag eftersom smycken kommer från Bangkok, aldrig tidigare hört om märket!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback