Ny telefon 8)

Hejdå Alinas gamla telefon som jag har fått låna i några veckor, fast ja kommer nog sakna den fö jag gillade nog den, men tusen tack alina vännen då jag har fått låna hennes telle. Är faktist helt nöjd med min nya telefon ingen lyxvara men helt bra för att endast kosta strax på 100€ men jag fick ju den lite billigare förstås så annars sko jag nog ha fått betala lite mer hehe;)

Skall försöka städa lite här hemma nu, blir kanske bio ikväll med några av flickorna. Blir väll nog en ganska kort kväll, skall jobba imorgon så! :))

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alina

tihihi ^^ int nating att tack för! :D bara bra att nan använd a, liti synd om stackarn som annos bara ligger i en lådo ;( höhöhhöhö!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback