Prov vecka

yepp onsdag idag och provveckan har börjat i skolan igen (Y) eller ?? jaaa nåmen i alla fall så är jag nöjd över dagens prestation i samhällslära provet, historia tenten som jag har imorron får gärna vara lika lätt hehe^^ Bara lite på 200 sidor att kravla sig igenom än ikväll!

Skall också försöka pressa mig igenom friidrottstränings ledande haltande, min rygg/ben är fortfarande sjuk, och de blev inte precis bättre att jag föll idag då jag skulle traska till stan från skolan då jag skulle på café med tjejjerna. Annars har jag haft hellt bra fiilis idag, min vän Caroline är annars otroligt skön, hon bryr sig jätte mycke om mig höhö;) idag då jag låg i snö drivan och försökte kravla mig upp. (Alina hjälpte mig!) Så påpekade Caro " att hon tycker synd om min börs som ligger i snön" ja men skön de då kunde man bry sig mindre om mig hejj ! Hahahhahahhaha <3

Neej men historia boken här kommer jag! 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline!

hahaha nee santti ja bryr no mej mer om dej än om börsen egentligen! <3 hehee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback