Provvecka över!!

Så himla skönt då provveckan är över, skulle meret ha ennu två dagar vanlig skola med jumppalektioner innan vi börjar med ny period, men på onsdag har vi volly turnering och på torsdag har vi idrottsdag i skolan. Alltid roligt med lite omväxlingar från de vanliga rutinerna!

Har idag skrivat geografi prov, och sen har jag varit på café med flickorna. Glömnde att lämna in filmen som jag hyrde igår då jag var inne istan idag, så jag får sticka på en kvällspromenad än ikväll och lämna in den då:) Blir nog bara skönt med lite motion, nu då jag inte får träna nå!

Ikväll tänker jag bara slappa och bänka mig i soffan och titta på serier, så skönt alltså 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback