Sjuk

Efter tre lektioner i skolan, blev jag plötsligt jätte sjuk:/ Fick fixat så jag inte behövde jobba idag efter skolan (Y) Så jag gick hem tidigare från skolan och missade de två sista lektionerna för dagen. Efter en hel del medicin och 5 timmars sömn känner jag mig lite bättre i skick. Hade ganska hög feber, jag undrar om det har nåot med min sjuka rygg att göra eller om jag annars bara lyckas få alla sjukdomar på en och samma gång:O

Men nu skall jag försöka kravla mig igenom lite sidor i samhällslära boken inför morgon dagens tent! (Lycka till med det bara !) Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback