Söndag

Går kvällen spenderades med Miika vi mitt, vi barnvaktade syrran och hennes kompisar typ och kollade lite på James Bond.  Hade i alla fall en jätte mysig kväll 8D

Idag har jag varit ett varv via pappsens, ett varv ute och gå med morsan + hyra en krigsfilm som jag har kollat (skall än ikväll (natt) skriva en historia uppsats om den!) Och resten av dagen har jag pluggat geografi och än är jag inte klar! Suck, stön pust! ;/ Har dessutom sovit powernap ikväll, och missat solsidan! Gaaaah surt:/

Nej men nu tillbaka till geografin, glada vi till skolan gå imorron. För då skriver jag sista provet för denna provvecka ---> SKÖNT! :D

// Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback