1 januari 2011

hallojsan... Har typ sovit halva dagen idag, lite trött efter gårdagens festande hehe:P

Firade nyår tillsammans med en hop av underbara tjejer<3
Efter långa diskussioner om vad vi igentligen skall göra på nyår, så bestämnde vi oss för attt vi tillbringar kvällen vid Alinas. Jag, Jonna, Alina och Caroline var igår på dagen och handlade mat. Och på kvällen blev det att ställa i ordning en 3 rätters middag åt oss och 4 andra tjejer:) Efter att vi hade ätit färdigt fortsatte vi firandet tillsammans med ytterligare mera folk som kom till Alinas. När klockan närmade sig tolv bestämnde vi oss att söka oss mot torget, vissa tog taxi och andra gick/ smått joggade dessa 3-4 km in till stan. Strax innan tolv fann vi varandra och fick önska varandra ett Gott Nytt År 2011! :D
I stan snackade man med en massa gamla och nya kompisar, som man brukar göra på ny års afton i jeppis:)

Idag då jag vaknade kom jag på att jag inte har gjort någon nyårs löfte för i år:O jag brukar alltid ha en massa nyårs löften, vissa lyckas jag hålla andra inte. Men nu skall jag gå hela 2011 utan att ha någon ny års löfte!;O Ganska skönt på sätt och vis jag menar ett av fjolårens löften var ju int precis den smartaste att komma på, men nu har jag i alla fall godis strejkat i ett år och det var nog sista gången jag kommer på ett sånt ny års löfet haha;)

Nu skall jag njuta av att det är 1 januari 2011, ett nytt år med nya möjligheter! :D











Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback