160111

Sitter och lagar läxor och käkar kvällsmat, känner att de är bara läxor kvar så har jag hunnit och varit duktig och gjort allt jag skulle göra den här helgen!:)


(allt som stod i min kalender!)

-Festat
-Jobbat
-Städat
- Planerat gymnastik läger med Sussi
- Gymnastikledar träff
Och idag har jag också tränat gick till och från gymmet, och tränade förstås vid gymmet också ;)

En sak skall jag ännu göra ikväll efter att läxorna är klara. Jag skall göra någonting åt mina hemska naglar som har fått lida igen i helg då jag har jobbat och inte har haft tid att lacka dem:D



(Några av de nagellacken jag använder ofta. Märket är "Depend" och kostar 3 € vid "Kicks" och ofta brukar de också ha "ta tre betala för två"!)

Och på fredag skall jag köpa några till ifall jag sticker till Vasa och shoppar då! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alina

VASA?? what what? va har du nu för planer som jag int har hört om :(

Postat av: Caroline svarar

JAA JAG Å! :O men int ere ju så läng ti höstlov heller ;) höhöh ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback