Äventyr;)

Här är lite bilder som är tagna med min super duper braa kamera (ironi) som strejkade lite då de var kallt där ute, men jag har några suddiga bilder att bjuda på se och njut ! 8D


Här är då lite om vad min lördagskväll bestod av, först var jag och skrinnade för första gången för i vinter (skrinning suger! jag kan int skrinna höhö) Men de va faktist roligt idag, kanske på grund av att jag hade två roliga tjejjer med mig!


(caro skrinnar! (alina i bakgrunden))

( inne och värmnde oss i omkledningsrummet)

Efter det blev de varm te vid café fredrika och sen var vi lite ohälsosamma och käkade mac Donalds mat (Y) De var kvällens äventyr de!



(Café Fredrika)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback