cha chaaa;)

Fiiilis inför helgen, våren och framförallt sommaren ;D

Sitter och spanar in bilder på syrrans Facebook och hittade några bilder på mig från i sommras från syrrans husbygge i Vasa!



(hahah kul då ja pyslar med mat på båda bilderna, jag är ett matvrak höhö;) ne men jag och syrran fixade mat åt Björn då han var dukti och bygde hus! Jag hoppas hoppas hoppas att jag blir minst lika brun i sommar också ;D)


(yepp här ser ni då att min syster också är lika matsugen som jag hehe:P Däremot är hon inte lika brun som jag MOhahahhahah ! ;D)

Idag har jag skriva min andra 4 hittills under gymnasietiden, de vet jag jag behöver inte ens få ut provet thihihi:')
Sen har jag vari på café med tjejjerna Alina, Caroline och Amanda. Och sen en gång till på kaffe med Miika.
Har också hunnit jobba en 5 timmars arbetsdag(Y) Money, Money!

Nu planeras de inför helgen, masskonversation på msn me girlsen! hihihih och sen ska jag njuta av att jag börjar först 13.30 imorron och inte har nå prov!:D ska fira de med lite Gossip Girl :D


(bild från lilla jul @ Alinas)


(bild från nyår @ Alinas)


???????????????
(bild från nästa helg, jaa de får ni se nästa vecka (kanske));D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback