Dans fiilis <3

Just hemkommen från Fitness var på ett hiphop dans pass och en jazz/moderndans pass:D De va Ida "Inxi" som  har vari med i finlands dance tävling som var och drog passen.


Jag blev jätte sur efter hiphop passet, alltså ja blev så sur på mig själv för att de är så länge sen jag har dansat hiphop, jag bord ta "käppe ur röve" och börja dansa mera hiphop/ street och andra stilar ... inte bara jazz, modern och show! Inte blir man bättre av att inte träna!

Men så blev jag glad igen då de va dags för jazz <3 jazz & moderdans e no min stil av dans de, men jag borde no träna mera på alla stilar så jag kan utvecklas och bli en bättre dansare (Y)

Här är i alla fall låten som vi dansade till på jazz passet! En otroligt fin låt, och jag fick så otroligt bra fiilis, nu är jag jätte laddad att börja laga min dans korreografi till "Chans-musikal" audition som är i slutet av januari ! :D



// Sandra 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: julia

jag dansar oxå :D

Postat av: Linda

Ja dans är verkligen underbart och som du säger ju fler stilar man kör desto bättre feeling får man faktiskt fr samtliga..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback