Day 09 – Your beliefs

Jaaa jag e ganska religiös faktist, kristen är jag. Men jag hör inte till de "Konservativa kristna" om man kan säga så;P
Jag tror på Gud och anser att det är den rätta tron för mig, vad andra tror på är deras sak och man kan inte tvinga någon att tänka just på ett sätt, jag tycker man skall få ha den religionen som man vill ha ! De va de....

Nu just har jag en kort paus från att läsa till mårgondagens samhällslära tent, bara 170 sidor kvar typ att orka läsa igenom blööö bläää blöööö! Har paus för jag fixar nå käk åt mig och lillsyrran, morsan är och jobbar idag så:)) Back to the kitchen... trevlig fortsatt söndag!
kraaaaamaaaaar <3


(så här kommer jag att se ut i dag, näsan i boken hela dagen :/ )

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback