(Day 14 – What you wore today) och helgen

Hejsan, har haft så bråttomt så jag har inte hunnit blogga på flera dagar!:/

Här kommer i alla fall lite om vad jag har gjort i helg. Igår var jag då i skolan, var duktig och gick till och från skolan + hade två jumppalektioner i skolan, ena spelade vi vollyboll på och andra var en avslappningsjumppatimme.  Och efter skolan blev de lite shopping med caroline i stan av nödvänliga saker inför kvällen, så som "partyglas, dricka, strumpbyxor, lösögonfransar etc. " Och så han vi ju på en snabbis på café också, alina deltog också i fikandet.

Klockan halv 8 stack jag iväg till jonnas, med mitt pick och pack och klockan 8 begav sig, jag, jonna och caro till Piehis stuga där det ordnades "privat fest". Hade en rolig kväll, med lite för mycke alkohol, men med trevliga människor, både gamla och nya kompisar ;D klockan 3 på natten bestämnde sig jonna och jag för att nu e de no dags att fara hem, jag sov över vi jonnas eftersom festen var ganska nära där var hon bor.

Efter 4 timmars sömn i natt, steg jag upp klockan 8, fixade mig i ordning och sen satte jag kosan mot jobbet! Lyckades ta mig igenom hela 6½ timmes arbetsdag, vette fan inte hur jag lyckades. Men nu är jag ialla fall hemma och kommer inte att göra nå annat ikväll än typ chilla och sova lite! Även om fester är roliga, så är de nog ganska tunga också, och de är nog bra att jag inte festar varje helg eller måste ofta jobba efter en fest... de suger ju!

Han ju inte skriva nå blogg inlägg igår, så day 14 kommer här istället, han inte eller fota nå bilder av gårdagens kläder. I skolan hade jag helt tråk kläder igen, eftersom jag hade en ganska idrottsdag med jumppa timmar och promenad till och från skolan, hade jag jumpa"mys"byxor, wesc t-skjorta och fredperry skor. På kvällen hade jag en blå fest topp och en svart högmidjekjol, har inga bilder, men de kanske dyker upp nå på nån av mina kompisars bloggar (som hade kamera med sig) och då kan jag snatta bilder av dem heheh;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback