Day 15 - Your dreams

Jaa som jag redan tidigare har berättat så är jag då en drömmare, som ofta, jätte ofta, jätte jätte ofta drömmer och planerar min framtid heh:D

Min morsa brukar skratta åt mig och säga att jag inte ska ha för stora förväntningar, men jag brukar ofta påpeka åt henne att man får alltid drömma, och de är jag bra på!

I min drömframtid, har jag man och kanske 3 barn. Ett stort hus vid vatten och några snygga bilar. Jag jobbar som fysiterapeut (egen företagare) och som personal trainer på ett gym. Jag reser ofta, och har sätt de flesta länder. Runtom mig har jag familj och vänner som står mig väldigt nära. Jag trivs i mitt arbete och med det som jag gör. Bakom mig har jag en rolig och äventyr rikt studietid, som jag länge kommer leva på. Om inte de kom fram med det att jag vill ha snygga bilar och stort hus, så vill jag alltså vara rik så jag kan köpa en massa kläder hehe, nåå nej men så att man inte behöver känna att man har dålig ekonomi. Jaa de är mina framtidsplaner, få se hur många av dem så går i uppfyllelse, men så länge jag hittar en man som jag älskar och får en underbar familj så är jag nog nöjd med mitt liv :D 

Just nu i mina tankar, drömmer jag nog bara så långt fram som till höstlovet, sitter nu som bäst och spanar in södern resor. På höstlovet är det meningen att jag och flickorna sticker till södern antagligen turkiet. För att sola, chilla på beachen eller vid hotell polen och förstås festa!:D Kommer bli fett nice! ;D





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

gaaaah sämbeeeer med södernresa!! :DDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback