Day 20 – This month

Jaa den här månaden! Den här månaden hade jag som mål att hållas frisk så jag kan träna mycke.
Jaa förutom träna mycke skall jag till Sverige och till Hesa! :D Jag skall också ha mega niice kul me alla kompisar heheh, jaa skall hellt enkelt leva livet, och njuta av den :D


För första gången idag hinner jag sitta ner här hemma, typ första gången under hela dagen jag är hemma, förutom 10 minuter här på dagen då jag han packa om väskan och äta mellan träningarna. Har kört 5 pass träning idag, är nog ganska trött just nu tror de får bli tidig sovdags ikväll! Har hunnit vari duktig och tränat på gym med Caroline ikväll, niice de då<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback