Day 21 – Another moment

Jaaa jag lovade ju att jag skulle tänka ut en rolig stund att berätta om åt er. Men jag har tyvärr inte tänkt så mycke på de måste jag erkänna :)

Så iställe berättar jag åt er om min dag idag.
Imorse körde vi uthållighetsträning på jumppan i skolan(=tungt!)
Efter de hade vi avslappning på jumppan(=skönt!)
Idag har jag också fått fixat min läseordning tillsammans med studiehandledaren, blev ganska mycke flyttas och ändras med kurserna eftersom jag har bytt från långmatematik till kortmatematik!

Efter skolan stack jag och Miika iväg till Vasa för att shoppa (Y) Lyckades komma hem endast med nagellack och nå nya smycken (duktiga jag, försöker spara pengar!) Skulle aldri ha klara av de om inte jag skulle ha hållit mig långt borta från flickkläderna. Och bara spanat in kläder åt Miika. Lika kul de också:D

Jaaa de va min dag de! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback