Day 24 – Something that makes you cry

Själv ser jag nog mig som en liten tuffing som inte gråter så lätt hah, nejj men innerst inne är jag nog en liten flicka som har ganska ofta lätt för tårar!

Jag gråter inte så ofta om jag stöter mig eller om något inte går rätt och så. Utan då jag gråter så gråter jag oftast för att jag är besviken, på mig själv faktist oftast. Om jag bråkar med någon (oftast föräldrar) så slutar det med att jag inte orkar bråka (jag hatar att bråka! Jag är så trött på att bråka och lyssna på då andra bråkar!) så tillsist rusar jag bara bort från allt och sätter mig ner någonstans för mig själv och gråter för att jag har än en gång börjat bråka med någon! Fyyyy ych bläääääääää.... Ännu värre är det att bråka med sina kompisar, då har jag jätte lätt för att börja gråta, för jag blir så rädd och ledsen för att jag skall mista dem bara för att man bråkar lite. Kanske jag har lite dåliga minnen av det att folk bråkar, och jag tror att alla små bråk också slutar med det att man skills åt och går åt olika håll i livet! Bode väll lära mig att allt är inte alltid så dåligt, ibland kanske det är bra också att bråka lite vem vet?:')


Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love

Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings

Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams

Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday

Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment

Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better

Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback