Day 3 - your parents

Men ych va tråkit vem årkar skriv om sina föräldrar!
Jaaa ja har då en mamma hon heter Mary och så har jag en farsa, thats it ...;) Mina föräldrar har vari tillsammans länge typ gifta i 22 år men de skilde sig ifjol höstas alltså 2009. Min morsa är uppvuxen på landet, utanför kokkola, en äkta bondtös har hon vari. Hon är utbildad frisör men jobbar inte längre som de. Min farsa e då från jakobstad han är elmontör och han är en äkta finne!  Yepp de va de... haha

Idag har jag vari i skolan, blää för de. Och så har jag vari och jobbat, och jag vet precis vad jag skall göra resten av kvällen jag skall vara gårr lata å titta på tv de e ju måndag = Desperate housewifes & sex and the city kväll ! :D
Hejdååå // Sandra ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: rebecca

desperate housewives är jätte bra! (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback