Day 4 - What you ate today

Jaaa-haaa jag har äti ris och broiler idag i skolan, de var god mat ... (Y)

Efter att jag har frusit hela dagen i skolan idag, cyklade jag ännu hem från skolan i -20 grader. Då jag äntligen var hemma, kröp jag ner under tecket för att vila en liten stund vilket slutade med att min powernap blev 3 timmar lång... Har int känt mig trött på senaste tid, men jag ärligt talat int haft tid att tänka på om jag är trött eller inte!!! Men nu är jag ialla fall lite piggare och laddad för att TRÄNA...

Ikväll skall jag träna två pass dans vid Fitness Club Gym :D Och så skall jag äntligen köpa mitt nya gymkort som jag har tänkt köpa nu hur länge som helst ;) Nu skall jag sticka iväg och fixa nå mat me syrran så att hon hinner äta innan hennes danslektion börjar...


( Bild från i höstas!)

Ha en bra tisdag alla, kom ihåg att sova ! 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback