fortsatta studier ?:O

Har lite beslutsamhets ångest, och jag blev inte precis smartare av dagens presentationsdag av högskolor och universiteter. Så långt är jag med att jag skall bli Fysioterapeut eller "sjukgymnast" som det heter i sverige, det har jag vetat sen högstadiet att jag vill bli. Men nu är problemet bara var skall jag studera Sverige eller Finland gaaaaaaah, nu orkar jag inte fundera på det mera det löser sig nog med tiden! Nu sticker jag gående till gymmet skall bli skönt att träna lite efter skolan och jobbet idag så:D
Ha en fortsatt bra måndag hej hejj 8)



(tycker det är jätte jobbigt, att jag måste ta bort nagellack så ofta eftersom jag inte får ha nagellack i jobbet :/ jag som gillade så stort mitt nya gråa nagellack som jag köpte i fredags! nåjaaa bara en dag jobb kvar den här veckan sen får jag lacka naglarna igen (Y))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback