Fredag! 8)

Är så otroligt trött, satt upp till två inatt och räknade mattematik:'(
Provet gick hellt okej idag, kanske jag klarade mig från ett underkänt, hoppas jag!!! Gymnasie lång mattematik är svår, eller så är det jag som är lat på att öva hahha, men jag vill ha tillbaka högstadie matte var jag hade bara 9 och 10 och inte behövde öva alls ! LÄTT heh^^

Efter skolluchen stack vi på café hela tjejj-schacket, sen tillbaka till skolan på provförberedelse inför måndagens prov :/ och efter skolan tibaka på kaffe igen... Jag traskade runt lite i stan en stund shoppade lite kläder som jag hittade på Rea vid Lindex:D och sen på nytt på café hahah... Yepp jag har alltså vari 3 gånger på café idag!;O Int konstigt att folk som jobbar på cafét vet vem man är hahah (stammis eller?);)

Nu lagar jag mat, och kollar Gossip Girl och förstås bloggar:D Tusen saker gör jag samtidigt som vanligt ! haha

Ha en sköön fredags kväll alla // Sandra :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback