Frissan!:O

Kollade just i min kalender och märkte att jag har frissa tid imorgon, de hade jag hellt glömt bort för en liten stund! Försöker läta på nätet efter nå idér om hur jag skall klippa mig, vill inte klippa bort nå mycke eftersom jag sparar till lite längre hår:) Blir säkert bara att hon får klippa bort mina slitna toppar, är annars helt nöjd just nu med min trista vanliga frisyr! höhö 8)

Bara så här på tal om frisyrer måste jag visa åt er hur jag (och Caroline) såg ut för några år sen! (inte mina bilder, snattade dem från caros blogg)


(Caroline& Sandra (&Nina))

(Jag och caro bygger spagetti&marshmalows torn i en tävling på ett läger, på den gamla goda tiden då jag inte kände caro höhö;))

Ikväll annars har jag bara nördat vid datorn och raderat bilder som är hellt onödiga att ha, hittade också nå lite ego bilder från de två senaste åren som har gått, tänkte jag måste bjuda på några ego photos;)

(maj 2009 ft. maj 2010)
ft.    

(Juli 2009 ft. juli 2010)
ft.     

(oktober 2010)


(november 2009 ft. november 2010)
ft.  

(december 2010)


(januari 2010 ft. januari 2011)

ft. 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback