Gym! (Y)

-Idag har jag tränat igen några gånger, har gått som vanligt till och från skolan/stan (fick sällskap med syrran på hemvägen(Y))
-Haft jumppa "Brännboll" i skolan.
-Gått till gymmet och vari super dukti och tränat på gym med Caroline ikväll.

Har en liten aning om att jag kommer ha sjuka armar imorron, men de gör inget för jag har bara 4 träningar imorron, och börjar första timmen imorron i skolan med styrketräning ;D Jaa så här om några veckor kommer ni då att läsa världens starkaste kvinnas blogg, alltså min blogg ;D HÖHÖ



Nee men alltså skämt o sido, jag tycker fakltist de är jätte äckligt och skulle serriöst int villa se ut sådär!!!!!! :/
Det finns ju faktist nog en gräns också vad som är snyggt och så!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback