Happy Happy

Har vari på bra humör hela dagen idag, fast jag har haft en massa saker att vara lessen och arg för de senaste veckorna...kan jag bara inte sluta smilia :D

Och imorse blev jag så otroligt glad då de var så varmt där ute typ +1 grader, jag blev så glad och ivrig så jag måste plocka fram min vår jacka ! Vilket var otroligt smart av mig eftersom det typ regnade då jag skulle cykla hem från stan, fins inget bätre än att vara smart ibland hahah, smart var jag då jag tog min Didriksons jacka som håller vatten(Y). Har idag vari på café två gånger... shockerande hehe, och nu sitter jag och drömmer om sommaren^^ 

Nu borde jag ta tag i läsandet till mårgondagens tent! Dvs. Om jag orkar börja läsa 8)


Här är en låt som jag diggar just nu! Inte precis party låten, man blir nästan lite deppig av att lyssna på den, men den har ju så fin text. + Att jag är så glad nu så jag kan inte bli deppig av låten, men akta er för att lyssna på den thihih! ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro tha maaaan ;D

ååh hade låten! <3



hihi, kul om du e happyyyy! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback