Hellt slut!!!

Har kört 3 timmars effektivt skrivande av hälsa uppgifter som skulle in ikväll innan tolvslaget vojj hoho! har haft så mycket den här helgen så jag inte har gjort nå läxor, rena tanken på att jag har förhör imorron och inte har öppnat historia boken än får mig att börja må dåligt:'/ Men är i alla fall glad över att jag har så duktiga friidrotts barn som jag får träna, många av dem kammade hem medaljer i individuella tävlingarna och alla fick komma hem med medalj från stafetterna (Y) super bra!:D Är också otroligt stolt över Jasmin som gjorde jätte bra ifrån sig idag i sin sprintlopp, Härligt lilltjejjen!<3 Nu skall jag gå och sova somnar snart vi datorn annars, imorron får jag i alla fall lägga på mig nya kläder till skolan som jag shoppade ihelg! kul kul!;D

Och imorron efter jobbet måste jag hinna på gym har inte hunnit vara sen förra måndagen! saknar de så:)
Hoppas ni får en niice ny vecka alla ha det så bra  så <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback