Helsingfors

Hemma igen efter att ha tillbringat timmar i tåg och i helsingfors. Har haft lunch möte med Finlandssvenska gymnastikförenings gymnastiksektions medlemmar, har planerat årets tävlingar, läger , tränarkurser etc. Har också shoppat en hel del, och ätit god räk/blåmussla pasta som innehöll bläckfisk! jag har alltså ätit bläckfisk idag !:O

Imorron är det dags för Dansteater övning med gymnastikföreningen och efter det sticker jag till Vasa med mina friidrotts barn på wintergames friidrotts tävlingen :D

Har idag sätt på en massa filmer i tåget, och nu tittar jag på High School musical 3 med lillasyster, borde gå och lägga mig snart. Har ännu en fullbokad dag den här helgen, och en sak som är säkert är det att nästa helg tänker jag ha en mysig, lugn helg utan en massa idrottsmöten och tävlingar och sånt!;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback