Lycklig

Har haft skoldag från 8-4 idag, skulle meret jobba idag men jag behövdes inte i jobbet nå så...

Har varit på café två gånger idag med Alina och spenderat lyx tid. Har idag också filosoferat om livet, och hur lycklig jag är just nu. Hur man borde ta vara på livets alla stunder, och att man bara är ung en gång i livet och borde leva den fullt ut. Joo men hejj klart de är viktigt med att få en bra utbildning och joo jag anser nog att man borde satsa på sina studier och så. Men som sakt de finns så mycke mer här i livet. Och fast jag då int ha 10 bara på betyget, så gör de int nå jag är nöjd med mig själv, och jag är lycklig att jag har mina underbara vänner, så jag har ett liv också och inte bara måst spendera all min tid på att plugga, gud va tråkit de sko vara. Jag är glad att jag har en massa underbara vänenr runt om kring mig, som jag tycker så otroligt mycke om för att de är just som de är. Och jag hoppas att de är min kompis för att de vill vara de och för att de står ut med mig, och att de som inte tål mig förstår att de inte behöver vara vän med mig. För jag har redan så underbara vänner, klart man kan få fler de e ju int de jag menar. Men jag vill bara säga att jag Gillar (med stort G) så otroligt mycke mina vänner, och jag skulle inte byta ut dem <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alina

<3

Postat av: Caroline

voi gulle! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback