”Med klädseln talar vi om vilka vi är, ibland omedvetet men ofta högst medvetet.”

Yepp nu är jag klar med min skriftliga uppsats om Chanel, "Coco" Chanel och Karl Lagerfeld.  Är ganska nöjd faktist, jag har blivi grymt bra på engelska under senaste tiden hahah, eller kanske inte men bätre har jag nog blivit, jag behövde inte kolla så mycke ord på nätet, jag kom på orden av mig själv! (Y) Nu skall jag bara laga en engelska föredrag om chanel också men den behöver vara klar först på onsdag, så ja tror den får vänta ännu ett tag.




Måste ta tag i den där Historia power point presentationen som skall vara klar till imorron. Yepppppp nu fortsätter jag med föredrag i modetstecken, denna gång blir de om modet i finland-sverige under 1200-1800 talet :))
Skall försöka göra min första power point får se hur de går, hoppas inte jag förstör hela datorn bara så...hehe^^

Ha de bra ! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: william

CC äger:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback