Shopping@kokkola

Här är nu de vad jag shoppade igår i kokkola (karleby). Eftersom klockan var ganska mycke efter att jag hade tillbringat tid vid frissan + vari och äti i stan med familjen, så blev det bara snabb shopping vid Gina trico, men hittade faktist ganska mycke roliga saker på rean (Y)


(Den här väskan är jag ny ägare till, den är då från Gina och kostar 29,95€ (tyvärr var den inte på rea) den finns i svart och brun )


(Shoppade två blusar, en gammalrosa inför vårsessongen och en mysig grå-vit tröjja. Båda kostade på rea 4,95€! En läderkjol för 9,95 (rea(Y)) en vit pannband 7,90€. två halsdukar för 3,90 styck. Och läderhandskar med nitar för 9,95€ vilket fynd alltså, har kolla på dem hela hösten men har tyckt att de har vari allt för dyra eftersom de har kostat över 20. Men nu så har jag ett par nya läderhandskar eftersom jag slarvade bort mina gamla här i höstas i villan och fullan heh^^)


Här är en jätte bra låt som jag diggar just nu, den får mig så att dansa! Latinska rytmer!!!! (Y) ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback