Skärp dig sandra!

Är lite sur på mig själv just nu, för att jag har så jäkla höga krav på mig själv. Men jag har alltid varit sån att jag skall vara bäst på allt jag skall vara familjens idrottare jag skall ha bra betyg etc. Men jag har nog blivit bätre på att chilla. Men idag till och med sa en lärare till mig att sandra de är nog bra att ha mål i livet, men alltid kommer man inte upp till målen. Men de gör inte så mycke! (kloka ord ) Idag igen visade jag hur otroligt arg/ledsen jag blir på mig själv då jag inte presterar så bra som jag "borde". Fick nämligen ut två prov i skolan idag. Och fick inte så bra som jag skulle velat ha. Men jag försöker här sitta och ta åt mig av de vad jag själv skrev här igår på bloggen om att de finns nog annat här i livet också än bara skolan. Och jag har nog lugnat ner mig lite, trots att jag fortfarande är sur på mig själv!:/

Har idag efter skolan varit på café med Alina,Caro och Jonna. Har bland annat firat de att nästa vecka tillbringar jag tre dagar i Sverige, Skelefteå! Så otroligt niice de då, och jag skall för första gången åka till Sverige( har 2 ggr varit till torneå(ikea) räknas inte). Och bäst av allt jag skall få tillbringa mina tre dagar i grannlandet tillsammmans med två av mina favvo tjejjer nämligen Alina & Caroline!!!!! ;D Jag är så otroligt glad just nu. Sverige nu kommer vi ! haha;D Neemen nästa vecka så kommer vi till sverige, nu bär de av och leda lite friidrottsträning och efter de är de dans som gäller för min del (Y)



Ha en sköön onsdagkväll alla :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

svar: hahahaha! MEN HE va ju meningen att ja sku TRO att he va sprit! ;) höhöhöhööh ^^



ÅÅH ska bli så otroolit najs me skellefteååå! :DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback