Skolan :/

Har just lysnat i 2½ timme på engelska presentationer, mena somna på sant!!!!
Nu blir de matte provförberedelse inför fredagens långmatte prov som kommer int att gå bra, men vem bryr sig! haha

Efter skolan blir de café med Aaaaaaalina, och sen hem och städa (lova morsan de) Tror jag skall försöka hinna ett varv till gymmet idag också innan jag skall ikväll och dra friidrotts träingar;)  Och imorron är man ledig från skolan! Mega skööönt de då ! ;D

Ha de bra hejj hejj ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (15) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elsa

Fin blogg!



Vad gör du? :) Kram.

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: mmary

Vad har du för nyårslöften iår?

http://mmary.blogg.se/2011/january/nyarsloften.html

Postat av: Anonym

Hejsan, allt bra idag? :)

Postat av: Elsa

Okej, själv har jag precis kommit hem från stan och ätit lunch. :D Ha det bra!

Postat av: cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

Postat av: sanna&ida

hej, vill du vinna en header & en länkning i en hel vecka så är med i vår fototävling, tema vinter! :)

för mer info gå in på denna sida:



http://rosabyxorna.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment



KRAM!

Postat av: Rebecca

kikar in :)

Postat av: marina

Drygt att sitta så länge och lyssna på det hehe

Postat av: jessica

Heej, allt bra med dig ? :)

Postat av: tina

Kolla in min frågestund i bloggen och ställ

gärna en/flera frågor :D

Postat av: Anonym

Fin blogg :)

Postat av: Anonym

Fin blogg :DD Vad har du gjort idag då? :))

Postat av: BLOPPIS

Hej! Kolla in mitt stora Bloppis!

Postat av: tjocktanten

Kolla in min blogg, följ min resa! Hjälp mig under tiden att nå mitt mål =) - den FETA sanningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback