trögar med skoluppgifter!

Skulle vilja hitta på nånting skojjigt ikväll, men tills dess så fortsätter jag att jobba med mina skoluppgifter! Skriver en engelska uppsats om designers och ett märke. Skriver om Chanel, Coco Chanel och Karl Lagerfeld (Y) Väldigt intressant, men jag är nog lite för trött för att jobba med skoluppgifter på en lördags kväll ;)



"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening." Coco Chanel.


(ojj demhär örhängen och klockan till vänster skulle jag nog kunna äga, synd bara att de är lite för dyra för mig :/ )

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback