8 mars :D

Kvinnodagen, fastlagstisdag och min syters födelsedag. Har firat lillasyter då hon fyller 12 år idag, kan inte fatta att hon är så stor redan! <3



Har sålt massor av fastlagsbullar(semlor) idag i jobbet, vid café Nemo. Semlorna räckte inte till!:O

Har haft en jobbig dag i skolan med riktigt hemska lektioner, en sån där dag då allt går åt pipsvängen:/

Har också funderat mycke på min blogg, och här under våren kommer jag antagligen fixa en nyblogg åt mig, eftersom jag så otroligt mycket vill byta namn på bloggen och annars också piffa till den:D

Dagen som började otroligt dåligt slutade med att kvällen spenderades vid fastlagsbrasan och skrindskobanan med Miika, och senare har jag hälsat på vid Miikas och träffat deras söta hundar (observera att jag hatar ("är rädd för") hundar!) Och efter det fick jag ännu ett trevligt samtal av Alina. En dålig dag avslutades perfect! ;)

Nu säger jag gonatt !


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback