9 mars

Har just varit och dragit fridrotts träning åt sina friidrottsbarn, hård träning inför helgens stora tävling i Tammerfors.

Jag kan int beskriva hur stolt jag är över min syster just nu, hon har haft jätte problem med hennes häck löpning, eftersom hon har flyttat upp en åldersklass nu i vinter och hamnar att tävla med högre häckar. I helg skall hon delta både fristående och i stafett i häck, och de senaste 1½ veckan har jag haft hård träning åt henne trots att jag meret inte tränar henne för hon är i en äldre åldersklass. Problemet har inte varit det att hon har rivit häckarna utan det att hon inte har vågat enns försöka hoppa över dem. Men idag så bara flög hon över dem, that´s my sis! :D Nu ser jag fram emot att få stå och hejja på henne i helg i Tampere;P



Jepp hela helgen kommer alltså tillbringas i tammerfors,som tränare för sina friidrottsbarn och som personal trainer för syster hehe:P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback