Ångest & stress

Stress stress stress mitt liv grundar sig på stress de gör de nu och de har det alltid gjort också! Men stress blandat med ångest är inte roligt:/

Studentskrivningar på fredag, fortfarande mycke kvar ogenomgott, tågbiljetter som skall fixas åt mig och tjejjerna eftersom vi sticker till huvudstaden ihelg på en liten resa (kommer bli superbra!:D) Hundra miljonertals mattematikuppgifter ogjorda som har lämnat från att jag missade skolan i förra vecka blääää för det + att saken blir inte precis bättre av att ha en kass vikarie då vår lärare är sjukledig gaaah-.-

Har dessutom hamnat att leva utan telefonladdare + platttång de senaste dagarna, tror jag har glömt dem i tammerfors, inte roligt min telefon slår av vilken sekund som hellst :'(

Yeppp som ni ser lever jag ett liv på rosor just nu hmm eller så inte, men som tur har jag haft några bättre stunder idag också som har gjort att jag har glömt all stress och ångest för en sekund, mitt liv har blivit bra idag av det att jag har fikat med Alina & Caroline + gymmat med C. Fått ett glatt tack textmeddelande av en glad och stolt chef över min jobbinsats igår kväll(Y) Och ikväll får jag ännu träffa Miika :D Sånt gillar man med livet vänner, fika och att få träna!:D

Här är lite bilder som borde ha kommit på min blogg under de senaste dagarna!
Ha det super bra mina bloggläsare:D


Så här sjuk så jag ut då jag tillbringade kvällen med hårfärg i håret, kankse ammoniaken var lite för stark hehe;)


Måndagens outfit: Blus: Vila, Byxor: Gina, Skor: Skopunkten






Dagens outfit: Vårjacka av märket Didriksons, jeansskjorta: J&C, Jeans: MicMac, Halsduk: Seppälä, Bälte: pieces, Klocka: från Thailand




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback