Dag 5: En bild på ett ställe jag besökt.

En bild på ett ställe jag har besökt, hmmmm jaa jag har inte besökt så många ställen. Men ett ställe som jag tycker är jätte vackert så är Lappland och Ylläs spenderade en vecka där på hösten då jag gick på 5an, lägerskola med klassen. Har otroligt många fina minnen från resan, och skulle gärna åka tillbaka dit, dessutom så är Alina där just nu och spenderar sportlovsveckan där med hennes familj, AVUNDSJUK? jajja, de kan ni skriva upp!!!








Dag 1: En nytagen bild av mig och 15 intressanta fakta om mig.
Dag 2: Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 3: En bild på mig och mina vänner.
Dag 4: En vana jag önskar jag inte hade.
Dag 5: En bild på ett ställe jag besökt.
Dag 6: Vilken är min favoritsuperhjälte, och varför?
Dag 7: En bild på någon eller något som har det största inflytandet på mig.
Dag 8: Vilka är mina målsättningar en månad framåt, och varför?
Dag 9: Något jag är stolt över, som hänt under dom senaste dagarna?
Dag 10: Låtar jag lyssnar på när jag är; Glad, Ledsen, Uttråkad, Uppspelt och Arg.
Dag 11: En till bild på mig och mina vänner.
Dag 12: Varför började jag blogga?
Dag 13: En bild på mitt rum.
Dag 14: En bild på mig och min familj.
Dag 15: Dom första 10 låtarna som kommer upp på min Spotify när den är inställd på Shuffle.
Dag 16: En till bild på mig.
Dag 17: Någon jag skulle vilja byta liv med under en dag, och varför?
Dag 18: Mina planer, drömmar och mål i livet.
Dag 19: Smeknamn jag har och har haft, och varför.
Dag 20: Någon jag kan se en framtid med, i giftermål eller förhållande

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback