Dag 6: Vilken är min favoritsuperhjälte, och varför?

Jaa ärligt talat så har jag ingen favorit superhjälte, varför inte joo därför att jag hatar överdrivna saker. Tycker inte om att se på filmer som typ avatar serier som Heroes o dylikt! fyyy blää ych inte alls i min stil:)

Idag har jag äntligen avslutat mitt lilla-stora städ projekt, alla lådor allting i mitt rum är fixat i ordning nice nice...
Efter att jag hade färdigt städat gick jag och lillasyster in till staden för att leta efter nya byxor åt henne, tyvärr hittade vi inga men vi skall ju till Vasa imorron och hälsa på de andra syskonen i familjen så vi kan ju leta efter nå där åt henne. Njöt i alla fall idag av att få tillbringa tid med Jasmin, fikade på café med henne och så njöt vi av att de är äntligen vår då snön har börja smälta, och jag har plockat fram lederjackan för i vår (Y):DD

Kvällen spenderades i tellushallen, övade häck med Jasmin!:))

Skall tillbringa kvällen med några avsnitt friends och mammas jordgubbsmuffinsar nammmmmm 8D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroliinee

santtiiii vi måst no hitt på na jär na dag he e ju sjukt längsaan ja så de ! :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback