En lite bättre dag

Vaknade imorse utan huvudvärk (Y) och min första tanke var yess frisk idag och skolan imorron, provade feber och termometern visade 38,2, dit rök den tanken-.- Nåjaa är i alla fall på bättrings väg. Känner mig mycket piggare idag så, skall försöka lite senare på dagen plugga lite ifall jag orkar och klarar av det men nu tänker jag titta lite på One three hill, började se serien igår kväll. Borde meret sova och vila, men eftersom jag har sovit typ 45 timmar under de senaste 48 timmarna så kan jag inte sova nå mer just nu förstunden:))

Hoppas ni har en bra dag puss puss<3

Ps. Hoppas ni förstår att jag varken orkar eller har så mycket att blogga om eftersom jag ligger i sängen mesta dels av dagarna 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback