:'(

Hade just skrivat ett långt och bra blogg inlägg med hela min datorn jaa hela min dator hatar jag den funkar aldrig som den borde, hela inlägget försvannnnnnnnn......

De är ju inte ert fel, men ni får lida endå eftersom jag inte orkar skriva om inlägget så jag  fixar bara punkter om vad jag hade skrivit om, lite flummm flummmmm men vad kan man:)

  • Tränat friidrottare imorse (Y) (nice start på dagen!)
  • Spenderat dagen på gymnastikmöten (hellt okejjjj, men tungt)
  • Handlat med mor, käkat pizza med henne, konstig känsla här hemma eftersom min syster är borta på läger och ja jag och morsan inte är varann så close!
  • Hemma kväll idag, spenderades med One tree hill
  • Led vintern, allmänt trött och hängig och längar och vill ha sommar och bättre tider!
Konstaterat under kvällen att jag saknar två saker i mitt liv just nu våren och en kille, och frågar därför ni om ni vet var man kan få tag på såna saker? HÖHÖ;)


Väldigt deprimerande inlägg förlåt så himla mycket sådan dag idag, nu några avsnitt serie till och sen gonattt! Nya tag imorron igen, tack för att ni finns bloggläsare <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback