Friskulis :D

Känner mig så jävla pigg skulle kunna fara på en lenkki runda nu, men kanske jag skall stå över endå höhö:p

Inget feber inget huvudvärk, endast lite ont i halsen men de fixar man med Finrexin och halstabletter! Stannade trots allt hemma från skolan ännu idag, men imorron blir det nog skolan:D saknar min chicks<3

Skall försöka plugga idag, har missat ganska mycket då jag har bara varit hemma och sovit -.- Och igår då jag skulle plugga så tittade jag på 6 avsnitt One three hill istället och lackade mina naglar:)) försökte plugga lite på kvällen men somnade då jag hade kommit igenom hela tre sidor i boken, var inte riktigt intresserad av att läsa om sjukdomar just då ^^

Det här var enda jag åstadkom under dagen, väldigt aktiv jag var under dagen 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback