Helgen i Tampere

Spenderade en rolig helg i tamerfors med sina friidrottare, helgen som var bra avslutades med feber och huvudvärk-.-
Hade nog kameran med men han först fota i bussen på väg hem, så joo en väldigt stressig helg hade jag. En stor tävling med över 1000 friidrotts deltagare under 15 år. Vår förening kammade hem 2 medaljer en guld och en brons, en väldigt duktig kille tog hem båda medaljerna! Men vi hade också en massa andra fina resultat placeringar och nya personliga rekord:D


Dessa två tjejjer (Ellen & Mia) spenderade jag min bussresa med, den tid då jag inte sov alltså. De var inte så riktigt på g att bli fotade!




Min syster och hennes vänner, hade ljud decibell på 10000 säkert hela resan -.- men det är väll så det skall vara då man är borta hem ifrån utan mamma!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback