hohejj!

Ibland undarr jag nog var ifrån jag ( och mina syskon) har kommit ifrån, min morsa har ju serriöst en IQ på minus sidan hahah neemen nu va jag nog elak. Men jag blir så stressad då hon fattar noll av nå uppgifter hon skulle fixa nu då hon studerar igen. Hon litar int enns på att jag vet vad ett referat är, jag går i gymnasium jag skriver ju referat dagligen (nästan hehe!)

Nåjjjaaaaa... har haft en tuff dag med ny läseordning och sen ennu jobb efetråt ho hejj, tror jag skall krypa ner i sängen och kolla på tv, kommer antagligen slumra till efter 5 minuter, är expert på att somna fort och lite var som helst thihih 8)

Gonattt:)))

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback