Jobb + Shopping

Har idag jobbat igen på cafét, min syster tyckte jag skulle komma med och kolla in nå byxor som hon hade satt undan, för att sedan köpa. De hade inte hennes nummer av byxorna, men jag fick stå och hitta på en massa strunt om att de var för små eller för stor, eftersom hon fyller nästa vecka och jag har redan köpt precis dessa byxor åt henne men i rätt storlek! Jag längtar redan tills nästa vecka då hon öppnar paketet och får se hennes nya, favorit byxor :D

Har också varit med min bror istan på kaffe, köpt födelsedagspresenter åt syster och fixat passfoto åt min bror:))

Har också varit och lämnat in 7 böcker till biblioteket som var 32 dagar försenade fick betala 14 € shohohohohohoh sånt gillar jag alltså:/

// Sandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback