Lördag 5 mars

Och jag kan inte beskriva känslan över att det är lördag, så himla skönt!
Har ont i halsen :/...
men jag märkte att jag var ledig från att dra friidrottsträning idag:O (skönt)
Har hunnit baka en kladdkaka imorse, skall städa snabbt mitt rum, duscha, äta och sen sticker jag till stan med jonna och caroline för att inhandla lite dricka tills ikväll. På eftermiddagen kommer storasyster och Björn hit för att fira min lillasyster som fyller hela 12 år på tisdag!:D

Idag kommer Alina äntligen hem från Ylläs, en lång vecka utan henne :')
Och så hoppas jag på att det blir en rolig kväll ikväll :D

Hörs mera senare hejj hejj 8)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback