Mormors

Har tillbringat dagen i grannstaden vid mormors har allmänt lyssnat på skvaller då mormor, mamma och moster har pratat om folk i byarna där omkring. Är sjuk men försökte med allmakt hålla mig vaken i soffan, trots att jag sov båda bilvägarna. Orsaken till att jag höll mig vaken var det att mormor sa då jag steg innan för dörren jamen Sandra är ju också med, Ja men jag sa nog åt benita (mostern min) att kanske sandra endå kommer med men no sover hon ju endå alltid då hon e här, så int e de ju nå skillnad om hon sover här eller där hemma! -.-" va sko de där betyda nu då höhhh!:/ Gamla människor kan vara så bedömmande, och mamma va smart och berättade åt henne att jag had vari ute hela natten till halv 6, blev kanske int precis bättre av det haha

Har i alla fall sovit två timmar här hemma jyst, och nu skall jag dricka en stor kopp finrexin och hoppas jag blir friskare tills imorron skall till skolan + jobba imorron så!:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback