Söndag!

Mår bättre än vad jag trodde jag skulle må just nu, kom hem imorse klockan halv 6!
Festade vid en Jonas, som jag inte känner men han hade fest tillsammans med Ochi eftersom de båda fyllde år. Blev en hel del dricka, mycke snack med folk och lite gräl. skjytsade med Miika folk till krogen efter förfesten, och tillbringade resten av kvällen i Miikas bil, och vid Donkken med Alina, Caroline och Miika hade en uber trevlig kväll!:D Och eftersom Alina alltid kommer med så sköna citat då hon har druckit måste jag igen bjuda på ett citat ala Alina "sanks mä mennä pissamaan tuonne" (med lite fel finska)- "får jag fara och pissa dit" och så pekar hon på glassautomaten men menar personal wcn bakom väggen! ni kan ju tänka er att jag och caro skrattde åt henne!!!!

Skall försöka få i sig lite mat nu, och sen skall vi till mommos i kokkola :))

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline!

HAHAHA oj huhhu va hede va kuul! :DD

Postat av: alina

höhöhöhhöhöhöhhöhöh!! -.-'' he va int alls såde roligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback