Studentskrivning

Studentskrivningen närmar sig för min del, även om jag går endast andra året i gymnasiet. Skriver studenten i hälsa redan nu i vår, nästa veckas fredag 25 mars-.- Mest som en övning men nog vill man ju endå prestera bra!
Har idag i alla fall kravlat mig igenom hela första boken, duktig jag. Belönade mig sen med att få se tre avsnitt One tree hill:D Nu har jag bara 3 böcker kvar att läsa på en vecka:7 Jag vet nog att jag klarar det men jag är mera nervös för att det inte skall räcka med att jag pluggar igenom böckerna, hälsokunskap är så mycket mer än de speciellt då det gäller studenskrivningarna 8)





Så här har jag sätt ut i princip hela dagen, suttit med pyjamas i sängen med näsan i boken! Ganska skönt faktist ser fram emot nästa års läsledighet (Y)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: m

sv; jajja, såklaart! ;DD

lycka till med studentskrivningarna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback