Tankar kring...

...livet. Vet inte hur men på något sätt blev jag tittande/läsande mina gamla blogginlägg från fjolåret då jag startade bloggen. Tyckte det var lite kul att läsa om hur jag var, betedde mig och såg ut då thihi, kan inte göra mycket mera än fnissa:)) Sitter här och funderar om livet och jag kan inte konstatera annat än att livet inte alltid går som man planerat... Kan inte säga mycket mera än att för ett år sedan skulle jag aldrig tänkt mig att mitt liv skulle vara så som det är nu, och för många år sedan skulle jag aldrig trott att jag skulle vara med om allt det som jag har upplevt!

Sitter här och njuter av mitt liv, och även om jag ser framemot framtiden så skulle jag nog behöva påminna mig själv att inte ha för bråttomt frammot, utan njuta av livet och de underbara tider jag lever just nu. Jaa för er som inte kunde läsa mellan raderna så lever jag en av de bästa tiderna i mitt liv just nu, jag säger inte att jag har ett perfect liv jag har nog motgångar mer än ofta, men jag är trots allt lycklig och dessa negativa saker i livet får mig att bara att sätta mera värde på allt de härliga i livet<3

Lite låtar! Gillar party-fiilisen i första låten, och den fina finska texten i andra :D



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback